Právo na vašej strane

Pre médiá

Kontakt:

Mgr. Eva Jurčíková
PR manažérka

Telefón: +420 724 710 993
E-mail: eva.jurcikova@vasenaroky.cz 

Kliknutím stiahnete tlačovú správu v PDF.

 ↓

V tomto roku sa už cez 4 000 Slovákov rozhodlo požadovať po leteckých spoločnostiach odškodnenie. Najčastejšie riešili meškajúce lety.

27. 11. 2018 - Viac ako štyri tisíc slovenských cestujúcich sa v tomto roku rozhodlo po leteckých spoločnostiach požadovať odškodnenie za komplikácie, …

Zrušené lety kvôli štrajku zamestnancov? Cestujúcim vzniká nárok na odškodnenie 250 – 600 €

12. 9. 2018 - Nárok na odškodnenie 250 – 600 € môže vzniknúť tisícom cestujúcim spoločnosti Ryanair, ktorej zamestnanci nedávno vyhlásili štrajk. Či …

Kedy vzniká cestujúcemu nárok na odškodnenie, ak kvôli meškaniu letu nestihne nadväzujúci let?

28. 3. 2018 - To či cestujúcemu vzniká nárok na odškodnenie, pokiaľ kvôli meškaniu letu nestihne nadväzujúci let, záleží na tom, o koľko hodín je let …

V roku 2017 cestujúci najčastejšie riešili zrušený let do Egypta

31. 1. 2018 - Z databázy spoločnosti Vaše nároky.sk vyplýva, že v roku 2017 slovenskí cestujúci najčastejšie riešili odškodnenie za zrušený let do …

Za oneskorený let v roku 2017 cestujúci najčastejšie získali kompenzáciu 400 €. Najviac oneskorených letov bolo do Egypta

7. 12. 2017 - V roku 2017 slovenskí cestujúci riešili 4krát viac oneskorených než zrušených letov. Dôvodom oneskorenia bola väčšinou technická porucha na …

Cestujúci môžu za stratenú batožinu získať odškodné až 1 350 €

6. 9. 2017 - Pokiaľ cestujúci leteckou dopravou nedostanú na letisku svoju batožinu, majú pri jej meškaní či dokonca strate alebo poškodení nárok na …

Poškodenú batožinu musíte reklamovať do 7 dní. Aké ďalšie lehoty platia v leteckej doprave?

21. 6. 2017 - V prípade meškania či zrušenia letu, straty alebo poškodenia batožín a ďalších nepríjemností spojených s leteckou prepravou máte vo veľa …

Žiadna výhra, žiadna odmena. Koncept platby za právnika na základe úspechu je stále populárnejší

2. 5. 2017 - Neplatiť za právnika, ak nedovedie prípad do úspešného konca. Taký je princíp No win, no fee, teda v preklade Žiadna výhra, žiadna odmena. …

Technická porucha na lietadle nie je mimoriadnou okolnosťou, cestujúci majú nárok na odškodnenie

16. 3. 2017 - Letecké spoločnosti majú povinnosť vyplatiť cestujúcim odškodnenie, ak sa ich let omešká o viac ako tri hodiny a meškanie nebolo spôsobené …

5 najčastejších výhovoriek leteckých spoločností

23. 1. 2017 - Leteckí dopravcovia často nechcú platiť odškodnenie za zmeškané a zrušené lety, ktoré je stanovené EÚ, a snažia sa dohodovať s najrôznejším…

Za omeškané a zrušené lety majú cestujúci nárok na odškodnenie. Dopravca však dobrovoľne odškodní len pätinu z nich.

28. 9. 2016 - Cestujúci majú v prípade zrušeného, alebo omeškaného letu o viac ako 3 hodiny nárok až na 600 €. Aj Keď nárok na kompenzáciu je jasne …